arrow_drop_up arrow_drop_down

This Hero Unit will fill the complete screen

Begeleiding door Marko en Lotte

Wie niet beweegt staat stil

Begeleiding door Marko en Lotte

Wie niet beweegt staat stil

Groepstraining 60 Min

Lees verder

Lunch Run 40 Min

Lees verder

Begeleiding 1-op-1

Lees verder

Leefstijlcoaching

Lees verder

Bedrijven Fit Programma

Werknemers die mentaal, emotioneel en fysiek fit weten te blijven kunnen scherper focussen en zijn energieker en veerkrachtiger. Wij gaan in gesprek met partijen een fit programma aan te laten sluiten bij de behoefte en uitdagingen van de organisatie. Zo leveren duurzaam opgeladen mensen een positieve bijdrage aan de cultuur van samenwerken en presteren.

Marko Koers traint Samsung naar hun beste klanten

Leefstijlcoaching

Haal meer uit jezelf door je mentale, emotionele, fysieke en zingeving-batterij beter op te laden. We reflecteren op hoe jij in de wedstrijd zit en hoe je omgaat met alle ballen die jij in de lucht houdt.


Eerst maken we kennis tijdens een telefonisch gesprek. Daarna doen we een vrijblijvende sessie van 2 uur om te kijken of coaching is wat je ervan verwacht had. Vervolgens kijken we welk traject het beste bij jou zou passen voor blijvende groei en verandering.

Begeleiding 1-op-1

Basis Begeleiding

We beginnen met een intake en doen testjes om in kaart te brengen hoe je ervoor staat, hoe belastbaar je bent, wat je leuk vindt en waar je lichamelijk en mentaal affiniteit mee hebt. We stellen samen een doel met een passend tijdspad. Dan plannen we de 1-op-1 trainingen zodat je lichaam gestimuleerd wordt met een nieuwe trainingsprikkel. Daarmee ga je progressie boeken!


Plus Begeleiding

Je gaat pas met je lichaam en conditie bereiken wat je graag zou willen als je mentaal, emotioneel, spiritueel en fysiek helemaal in evenwicht bent. We starten jouw nieuwe ambitie eerst met 3-5 coachingsgesprekken. Zo ben je helemaal klaar voor de start en kunnen we daarna de fysieke trainingen met een sterker fundament gaan beginnen.

Groepstraining 60 Min

Arnhem en omgeving

Samen is leuker dan alleen

Bij onze groepstraining (volgens actuele COVID-19 richtlijnen) kan iedereen meedoen. We proberen tijdens deze sessie te differentiëren op niveau, zodat iedereen uitgedaagd wordt! Na de warming-up doen we allerlei oefeningen om je conditie, kracht, coördinatie, snelheid en flexibiliteit te verhogen. En het is nog leuk ook, want samen trainen zorgt voor extra motivatie, plezier en voldoening.  

 

Locatie en tijdstip 

Di - 19:00 - Witsenveld Arnhem

Di - 20:00 - Witsenveld Arnhem

Wo - 19.00 - Witsenveld Arnhem

Wo - 20:00 - Witsenveld Arnhem

Zo - 9:30 - Hotel Warnsborn Arnhem


Prijs 1 training: €10 (eerste training gratis)

Prijs 10 trainingen: €90 (betaling vooraf)


Vol is vol. Omdat we door COVID-19 in kleinere groepjes trainen zal de agenda een volle trainingsdag niet meer tonen! Mail ons als jouw gewenste tijdslot er niet meer bij zit. Wie weet kunnen we met andere geïnteresseerden een nieuwe groep starten.

Lunch Run 40 Min

Arnhem en omgeving

Ga in je lunchpauze met ons het bos in!

Onze hardlooptraining (volgens actuele COVID-19 richtlijnen) is special bedoeld om tijdens je lunchpauze je hoofd leeg te maken. Hoe lekker is het om even weg te zijn van je thuiswerkplek en het bos in te gaan. We doen oefeningen om je looptechniek te verbeteren. Tijdens de intervals varieer je in hartslagen zodat je conditie het snelst vooruit gaat.

 

Locatie en tijdstip

Ma - 12:10 - Camping Warnsborn Arnhem

Di - 12:10 - Camping Warnsborn Arnhem

Do - 12:10 - Camping Warnsborn Arnhem


Prijs 1 training: €8 (eerste training gratis)

Prijs 10 trainingen: €70 (betaling vooraf)


Vol is vol. Omdat we door COVID-19 in kleinere groepjes trainen zal de agenda een volle trainingsdag niet meer tonen! Mail ons als jouw gewenste tijdslot er niet meer bij zit. Wie weet kunnen we met andere geïnteresseerden een nieuwe groep starten.

Hartslagzone Test

Meten is weten. Als je weet hoe hard je moet trainen door gebruik te maken van een hartslagmeter en de juiste trainingszones, train je veiliger, loop je minder kans op blessures en boek je het snelst progressie. 

 

Tijdens de Hartslagmeter Trainingszone Test brengen we je persoonlijke trainingszones in kaart. Je krijgt je Persoonlijke Hartslagzone Rapport inclusief een trainingsschema voor 10 weken.

Marko Koers geeft advies voor een optimale loophouding

Loopstijlanalyse

Iedereen heeft een andere loopstijl doordat lichaamsbouw sterk kan verschillen. Maar ook je leefpatroon en met name de uren dat je zit hebben effect op hoe belastend en efficiënt je bent in je loopbeweging. Door de videobeelden van je loopstijl te analyseren en samen te bestuderen word je ten eerste bewuster van wat je doet.


Omdat hardlopen grotendeels een automatisch proces is vergt het veel herhaling om te veranderen. Met je Persoonlijke Loopstijlanalyse Rapport  dat je krijgt, kun je met loopscholings-, kracht- en flexibiliteitsoefeningen stapje voor stapje toewerken naar een beweegpatroon dat blessures voorkomt en je looptijden sneller maakt.