arrow_drop_up arrow_drop_down

BEGELEIDING DOOR MARKO EN LOTTE

Wie niet beweegt staat stil

LEES VERDER

DIT IS WAT WE DOEN

Begeleiding 1-op-1

Je komt verder als je hulp krijgt bij het stellen van je doelen. Je training krijgt een extra boost door onze persoonlijke aandacht.
lees verder

Groepstraining

Enthousiasme is besmettelijk. Zeker als je samen sport en elkaar kunt stimuleren. Doe mee met onze groepstraining. 

lees verder
Marko Koers doet de test voor trainen op hartslag

Hartslagzone Test

Jouw vet- en koolhydraatverbranding train je efficiënter als je hartslagzones in kaart worden gebracht.
lees verder

Loopstijlanalyse

Met videobeelden bekijken we hoe je met de juiste oefeningen sneller en minder belastend kunt hardlopen!
lees verder

Bedrijven Fit Programma

Werknemers die mentaal, emotioneel en fysiek fit weten te blijven kunnen scherper focussen en zijn energieker en veerkrachtiger. Wij gaan in gesprek met partijen een fit programma aan te laten sluiten bij de behoefte en uitdagingen van de organisatie. Zo leveren duurzaam opgeladen mensen een positieve bijdrage aan de cultuur van samenwerken en presteren.

Marko Koers traint Samsung naar hun beste klanten

Begeleiding 1-op-1

Basis Begeleiding - 50 minuten

We beginnen met een intake en doen testjes om in kaart te brengen hoe je ervoor staat, hoe belastbaar je bent, wat je leuk vindt en waar je lichamelijk en mentaal affiniteit mee hebt. We stellen samen een doel met een passend tijdspad. Dan plannen we de 1-op-1 trainingen zodat je lichaam gestimuleerd wordt met een nieuwe trainingsprikkel. Daarmee ga je progressie boeken!


Plus Begeleiding - 50 minuten

Je gaat pas met je lichaam en conditie bereiken wat je graag zou willen als je mentaal, emotioneel, spiritueel en fysiek helemaal in evenwicht bent. We starten jouw nieuwe ambitie dus eerst met 3-5 coachingsgesprekken. Zo ben je helemaal klaar voor de start en kunnen we daarna de fysieke trainingen met een sterker fundament gaan beginnen.

Groepstraining

Arnhem en omgeving

Samen is leuker dan alleen

Bij de groepstraining kan iedereen meedoen. We proberen altijd zo veel mogelijk te differentiëren voor de verschillende niveau's van de deelnemers. Na de warming-up doen we allerlei oefeningen om je conditie, kracht, coördinatie, snelheid en flexibiliteit te verhogen. En het is nog leuk ook, want we trainen samen en houden er met elkaar de lol in!


Locatie en tijdstip

Neem contact op voor meer informatie.

Hartslagzone Test

Meten is weten. Als je weet hoe hard je moet trainen door gebruik te maken van een hartslagmeter en de juiste trainingszones, train je veiliger, loop je minder kans op blessures en boek je het snelst progressie. 

 

Tijdens de Hartslagmeter Trainingszone Test brengen we je persoonlijke trainingszones in kaart. Je krijgt je Persoonlijke Hartslagzone Rapport inclusief een trainingsschema voor 10 weken.

Marko Koers geeft advies voor een optimale loophouding

Loopstijlanalyse

Iedereen heeft een andere loopstijl doordat lichaamsbouw sterk kan verschillen. Maar ook je leefpatroon en met name de uren dat je zit hebben effect op hoe belastend en efficiënt je bent in je loopbeweging. Door de videobeelden van je loopstijl te analyseren en samen te bestuderen word je ten eerste bewuster van wat je doet.


Omdat hardlopen grotendeels een automatisch proces is vergt het veel herhaling om te veranderen. Met je Persoonlijke Loopstijlanalyse Rapport  dat je krijgt, kun je met loopscholings-, kracht- en flexibiliteitsoefeningen stapje voor stapje toewerken naar een beweegpatroon dat blessures voorkomt en je looptijden sneller maakt.